2011. gada 17. marts

Klusums.

Klusēšana - vienkāršas dvēseles patvērums, kas sevī
izjutusi visu cilvēcisko skumju dziļumu.
-- Igo


     Ar katru dienu ar vien vairāk šādu brīžu...arvien vairāk domu,klusuma,atmiņu, cerību...tik daudz dažādu pārdomu. Un kaut kā nemanot,es mainos, iekšējā pasaule ieiet pavisam citā orbītā. Pavisam cits skatījums uz visu.
   Nākas aizdomāties par to,ka katra diena taču var būt pēdējā, ka ,iespējams,rīts,kad es dusmīga izeju pa mājas durvīm, var būt pēdējais. Un nav jau jānotiek nekādai katastrofai, var jau tikai paslīdēt un nokrist. nokrist tā,ka vairs nekad nepiecelsies kājās. Tā jau tikai viena tāda varbūtība. 
   Un dažreiz man riebjas šis klusums, šī neziņa par to,kas notiks tālāk. Bet tāpēc jau ir jāļauj vaļa fantāzijai, kurā ne vienmēr viss būs rožlapiņām kaisīts.





 


Fantāzija, tās izdomājumi, sēj skaisto un labo pasaulē.
Tikai fantāzija dara cilvēku diženu.
-- Franss




   Un tad,kad
mani tumsā pat ēna pamet, es slēpjos zem segas,aizveru acis....
           un tālākais ir tikai........
                                                                 SAPNIS





Gan bēdās, gan nelaimē mierinājumu rod sapņos.
-- Humbolts A.

Sapnī ir kas tāds, kas labāks par īstenību; īstenībā ir
kas tāds, kas labāks par sapni. Pilna laime būtu savienot
gan vienu, gan otru.
-- Tolstojs




 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru